Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Η ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΤΡΙΕΡΟΣ

Asterios Tsintsifos

Η ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΤΡΙΕΡΟΣ
Θέλοντας να ερμηνεύσουν την επιγραφή ΤΡΙΗ που εμφανίζεται σε δυο νομισματικούς τύπους (1,2), την απέδωσαν σε πόλη της Θράκης με άγνωστη τοποθεσία. Την ονόμασαν δε ΤΡΙΕΡΟΣ. Και αφού έγραψαν έτσι ιστορία, ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. Έκαναν πως δεν είδαν Κορινθίων νόμισμα με την ίδια επιγραφή (3)! Αν το επισήμαιναν, θα έπρεπε να απορρίψουν την φανταστική Τρίερο και θα έπρεπε να προσπαθήσουν να δώσουν άλλη εξήγηση. Τώρα θα μου πείτε «αυτοί κάνουν τέρατα και σημεία απανταχού, στην Τρίερο κόλλησες». ΝΑΙ και στην Τρίερο, που δεν υπάρχει βέβαια.
Αν κάποιος από εσάς φίλοι μου, θεωρεί ότι αρχαιολόγος έκανε κάτι σωστό, παρακαλώ να μου το στείλει για να το διαψεύσω. Τόσο χάλια είναι τα πράγματα με αυτούς. Έχουν και κακοδαιμονία. Ούτε τυχαία πετυχαίνουν κάτι.
H ΤΡΙΗ έχει βέβαια την δική της μοναδική ιστορία. Ένα βιβλίο περίπου 150 σελίδων θα έλεγα. Αυτά βέβαια, έρχονται σε συνδυασμό και κάποια άλλα νομίσματα (4). Πρωταγωνιστές στο βιβλίο ο Ήλιος, η Γη, η Ρέα, η Βισαλτία και το Παγγαίο. Κατά αυτόν τον τρόπο φίλοι μου προκύπτει η νομισματική ιστορία που στις «πηγές» είναι άγνωστη.
Σε αυτή την ανάρτηση θα είμαι παρών για να απαντήσω σε όλα τα σχόλια. ΕΜΠΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου