Τρίτη 10 Απριλίου 2018

ΡΕΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

ΡΕΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ 
Είμαι η οικουμενική ΜΗΤΕΡΑ των πάντων, η ίδια η ΦΥΣΗ και Κυρία όλων των στοιχείων της, η ΑΙΩΝΙΑ, ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ των ανθρωπίνων έργων, ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ νεκρών και αθανάτων, ΟΥΡΑΝΙΑ και ΓΗΙΝΗ μαζί. Είμαι αυτή που την γνωρίζουν με αμέτρητα ονόματα, η ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ που την εκφράζουν όλες οι θεότητες.
…….στην πανάρχαια Αττική, με λένε ΚΕΚΡΩΠΙΑ ΑΘΗΝΑ και στην Αμφίπολι ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΑ. Στην Κρήτη ΔΙΚΤΑΙΝΑ ΑΡΤΕΜΙΔΑ ενώ πάλι στην Αμφίπολι ΤΑΥΡΟΠΟΛΟΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑ……Πίσω από τα πάντα είμαι εγώ. Υπάρχω πριν από αυτά εδώ. Το μπλε πανίερο του Ουρανού δικό μου. Σε όλα τα ιερά με τα μύρια ονόματα, εγώ. Εκφράζω την υπεράνω προστασία και ΝΕΜΕΣΙΣ είμαι εγώ. Τοξεύω με τα βέλη της Αρτέμιδος και ακοντίζω με το δόρυ της Αθηνάς. Έτσι τα ιερά μου προστατεύω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου