Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

«ΔΩΡΕΑΝ ΓΝΩΣΗ»

«ΔΩΡΕΑΝ ΓΝΩΣΗ»
Μπορούν κάποιοι να είναι θαυμαστές και φίλοι, όσων ασχολήθηκαν μέχρι τώρα με τον δίσκο της Φαιστού. Είναι δικαίωμά τους. Έχω και εγώ το δικαίωμα όμως, να βγω ψεύτης ή αληθινός σε αυτά που προβλέπω και μάλιστα το συντομότερο. Ας κριθώ τότε και όχι πριν την ώρα μου. Θα το επαναλάβω λοιπόν. Η προσέγγιση στην ερμηνεία του δίσκου, από ΟΛΟΥΣ όσους ασχολήθηκαν είναι 0%. Κάποιοι μ αυτό το 0% βγάζουν το ψωμί τους και χτίζουν όνομα. Δεν είναι και το πιο δίκαιο. Η δικιά μου ερμηνεία, με τα δικά μου αυστηρότατα κριτήρια, δεν αφήνει «χαραμάδα» αμφισβήτησης. Και για αυτό θα κριθώ.
Ο σωστός δρόμος είναι, αυτοί οι ερευνητές στο άκουσμα αυτό, να έρθουν σε επαφή μαζί μου. Έτσι θα αποδείκνυαν το πραγματικό τους ενδιαφέρον για την έρευνα που διεξήγαγαν. Αυτό τουλάχιστον θα έκανα εγώ, που μοιράζω γνώση ΔΩΡΕΑΝ. Δικά σας τα λόγια φίλοι μου, όχι δικά μου. Την ευτυχία μου λοιπόν, δυο περίεργοι τύποι που τους απομάκρυνα, δεν μπορούν να μου την ταράξουν.
Σχόλια
  • Konstantinos Kottis Ο Χριστός λέει "μὴ κρίνετε κατ᾿ ὄψιν, ἀλλὰ τὴν δικαίαν κρίσιν κρίνατε". Προσωπικά διαβάζω κάθετι που μπορεί να φανεί χρήσιμο και κρίνω μόνο βάσει του αποτελέσματος που βλέπω. Ξέρω πόσο σχολαστικός μελετητής είσαι στο αντικείμενο σου και πόσο συχνότατα, πολλοί καθηγητάδες τεκμηριώνουν χωρίς τεκμηρίωση, ερμηνεύουν χωρίς ουσιαστική λογική και αγνοούν την θεολογία, η οποία είναι υπόβαθρο των Ελλήνων. Είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε την δική σου πρόταση. Γιατί η δική σου πρόταση αν ισχύει, σημαίνει παράλληλα πως σε ένα μεγάλο βαθμό η συμβολική η οποία αποτυπώνεται στα νομίσματα είναι σε μεγάλο βαθμό προϊστορικά ιερατική τέχνη και γλώσσα. Καλοτάξιδη η ερμηνεία σου, και φυσικά με τιμά το ότι είμαι από τους ελάχιστους οι οποίοι είχαν την χαρά να την ακούσουν πριν δημοσιευθεί, στην πόλη της Ολυμπιάδος Θεσσαλονίκη, κάποιο βράδυ.

1 σχόλιο:

  1. Αλλη μια πληγη ανοιξες Αστεριε και τολμω να πω οτι αν καταφερες να φτασεις εκει που τοσοι αλλοι απετυχαν, θα προκληθει σεισμος παγκοσμια!
    Απο τη στιγμη μαλιστα που ακουσα τον Κωσταντινο να λεει οτι η προταση σου ειναι εξαιρετικα ενδιαφερουσα, ειμαι σιγουρος οτι παλι θα μας κανεις ολους να ανατριχιασουμε με τις αποκαλυψεις σου , καποια στιγμη.Βεβαια οταν κατεβεις Αθηνα , θα περασεις απο σκληρη ανακριση πριν σου επιτραπει να γυρισεις παλι πισω στας Σερρας.Και σιγουρα δεν θα ειμαι μονος μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή