Τρίτη 9 Ιουλίου 2019

ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΤΣΙΝΤΣΙΦΟΣ Είμαι ορθόδοξος, όπως μόνο εγώ ξέρω να είμαι!

ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΤΣΙΝΤΣΙΦΟΣ
Είμαι ορθόδοξος, όπως μόνο εγώ ξέρω να είμαι! Όπως στα πανάρχαια χρόνια ήταν καθιερωμένο, όπως αυτό προσπέρασε όλη την αρχαιότητα και συνεχίστηκε μέχρι σήμερα. Μύστης της ορθής πίστης, που ο τριαδικός θεός από πάντα εκφράζει. Πιστός των μυστηρίων και οδοιπόρος σε δύσβατα μοναχικά μονοπάτια, που μέσα από τον σεβασμό και την αρετή στην αλήθεια οδηγούν. Στο ακαταμάχητο υπέρτατο όπλο, που όλα τα τρομάζει.
Ακολουθώντας ΕΛΛΗΝΙΚΑ μονοπάτια, τέτοια που το δρόμο τους ΕΛΛΗΝΕΣ έδειξαν, δεν θα μπορούσα να έχω άλλα πρότυπα! Πρότυπα αρετής, σε έναν συνεχή αγώνα τελειοποίησης! Πρότυπα δικαιοσύνης, γενναιότητας και υπερηφάνειας, που τόσο ξένα φαίνονται σήμερα.
Κάποιοι λίγοι να σταματήσουν λοιπόν να χαρακτηρίζουν κάτι που δεν γνωρίζουν! Άλλοτε να τους φαίνομαι ανθέλληνας και άλλοτε φανατικός αντιχριστιανός, ανάλογα με τη φύση κάποιων αναρτήσεων. ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
Η εικόνα ίσως περιέχει: βουνό, ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου