Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

ΤΙ ΓΥΡΕΥΕΙ Ο ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ;

ΤΙ ΓΥΡΕΥΕΙ Ο ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ;
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

Την προθυμία που επέδειξε ο νυν δήμαρχος ΜΕΛΙΤΟΣ, να μην αναδειχθεί το λεηλατημένο επί των ημερών του μνημείο, οι ΦΡΑΝΣΤΑΝΛΗΣ και ΠΕΤΡΙΔΗΣ το παίρνουν στ αστεία. Δεν με ενδιαφέρει αν τους συνδέουν υπόγειες διαδρομές, αλλά αυτό από εμένα δεν μπορεί να γίνει ανεκτό. Από δημόσια πρόσωπα, δεν δικαιολογείται άγνοια του εγκλήματος της αρχαιοκαπηλίας που συνέβη στο δήμο. Κάθε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος των συνδυασμών που έχουν επικεφαλής τους παραπάνω και μοιραία ταυτίζονται στη γραμμή τους, θα καταλάβουν ότι τίποτα δεν είναι αστείο. Εσείς με τα σόια σας, πάτε να συνεργήσετε και να νομιμοποιήσετε την ασέλγεια της Αμφίπολης.
Το μήνυμα έχει σκοπό να μην σας επιτρέψει να επικαλεστείτε άγνοια αργότερα. Κάθε ψήφος που θα κουβαλήσετε σ αυτούς, θα είναι πιθανή συγκάλυψη του εγκλήματος και ανάχωμα στην ανάπτυξη του δήμου. Παρά του ότι από το έργο μου, πεδίον δόξας λαμπρό έχω μπροστά μου και αισθάνομαι ότι η ιστορία με αγκαλιάζει, είμαι τιποτένιος μπροστά στο μεγαλείο αυτού του μνημείου και πρέπει να είμαι εκεί. Να παλέψω γι αυτό. Ξένος εγώ για σας, αλλά με περηφάνια για τον τόπο και την ιστορία μας, απέναντι σε σκυφτά κεφάλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου