Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΦΙΛ

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΦΙΛ
Ο άδικος, ο ψεύτης, ο υποταγμένος, ο δειλός και άψυχος, είναι απαράδεκτο να λέει ότι εκφράζει ΑΠΟΨΗ. Αυτά που εκφράζει, δεν έχουν καμιά σχέση με αυτό που λέμε ΑΡΕΤΕΣ και είναι ντροπή σε κάποιον να τα εκδηλώνει. Τα κρατάει μέσα του, τα πολεμά και προσπαθεί να τα αντικαταστήσει με αρετές.
Βγαίνει εχθές κάποια από το πουθενά και κραυγάζει στο προφίλ μου απανωτά, «μάταια ασχολείστε, που πάτε;» «όλα χάθηκαν, δεν το βλέπετε;» «Είμαστε υπόδουλοι» «μας πούλησαν οι πολιτικοί μας» «δεν έχουμε ελπίδα» κτλπ. «ΜΠΑ φιλαράκι, δεν σ αρέσει να ακούς αντίθετες ΑΠΟΨΕΙΣ» είπε με θράσος όταν διατύπωσα την έκπληξή μου. Γενναία απάντηση σε σχέση με τη μοιρολατρία που ήθελε να περάσει. Την έστειλα βέβαια στον κάλαθο των άχρηστων, που μετά βίας τη δέχτηκε.
Το κόλπο της ΑΠΟΨΗΣ, είναι ένας έμμισθος τρόπος που χρησιμοποιεί ένα άρρωστο κατεστημένο για να ρίξει το αγωνιστικό φρόνημα αυτών που δεν το «γουστάρουν». Υπονοεί παράλληλα ότι δεν είσαι δημοκρατικός, αφού δεν δέχεσαι την βλακοάποψη και γίνεται «σημαία» των Τρολ. Ξέρεις εσύ ΣΑΒΒΙΔΗ, εκεί στα ΑΠΟΡΡΗΤΑ τρωκτικά. Είμαι φύση δίκαιος άνθρωπος, αγαπώ την αλήθεια, είμαι ελεύθερος, ατίθασος, επίμονος μαχητής στα ιδανικά μου και δεν φοβάμαι. Κάθε άποψη που είναι αντίθετη σ αυτά, ΠΕΘΑΙΝΕΙ. Το προφίλ μου είναι ΣΠΙΤΙ μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου