Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Ο «ΚΑΣΤΑΣ» ΣΗΜΕΡΑ

Asterios Tsintsifos

Ο «ΚΑΣΤΑΣ» ΣΗΜΕΡΑ
Όταν πήραν την απόφαση να ξεχαστεί η ανασκαφή της Αμφίπολης, έπρεπε το μνημείο να μην υπάρχει στη θέαση επισκεπτών. Έπρεπε να σταματήσει η ροή των λεωφορείων, που από το δρόμο δυτικά ερχόντουσαν συνεχώς. Το δυτικό μέρος από μόνο του, με το κομμάτι της περιβόλου εκεί, ήταν αρκετό για να συντηρεί τη ροή του κόσμου. Σε μια προδοτική σύσκεψη στο ΥΠΠΟ λοιπόν, αποφασίστηκε δια υπογραφής του αρχιτέκτονα Λεφαντζή και με την ανοχή του δημάρχου, να καταχωθεί ο δυτικός περίβολος (εικόνα). Κινδύνευε λέει η στατικότητα του μνημείου και με αυτόν τον τρόπο διαφυλάχτηκε! Την ίδια ώρα, η Περιστέρη πήρε αναρρωτική για να απουσιάζει! Τον τίτλο του Δόκτορα, με αυτή σου την υπογραφή τον πήρες Λεφαντζή;
Δεν ανέχομαι πλέον από εσένα, να έρχεσαι στα λόγια μου με παραπλανητικό τρόπο. Μαντείο λέω εγώ, χώρος χρησμοδοσίας εσύ! Ιερό Καβείριο εγώ, μυητικός χώρος εσύ! Και πρόσφατα 41 π.Χ. εγώ, 1ος αιώνας εσύ! Άλλο είναι να ασπάζεσαι τις δικές μου θεωρήσεις και άλλο να είσαι κλέφτης πνευματικής ιδιοκτησίας. Τι θα πει 1ος αιώνας η κατάχωση του μνημείου; Το δάχτυλό σου μύρισες; Γνώρισες πνευματική ανάταση; Γιατί τον 1ο αιώνα Δόκτορα; Εξήγησε τους λόγους. Όταν κατ αυτόν τον τρόπο πέφτεις επάνω μου, είναι υποχρεωτικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου