Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

ΙΕΡΗ ΒΙΣΑΛΤΙΑ

ΙΕΡΗ ΒΙΣΑΛΤΙΑ
Είμαι η οικουμενική ΜΗΤΕΡΑ των πάντων, η ίδια η ΦΥΣΗ και Κυρία όλων των στοιχείων της, η ΑΙΩΝΙΑ, ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ των ανθρωπίνων έργων, ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ νεκρών και αθανάτων, ΟΥΡΑΝΙΑ και ΓΗΙΝΗ μαζί. Είμαι αυτή που την γνωρίζουν με αμέτρητα ονόματα, η ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ που την εκφράζουν όλες οι θεότητες.
Εκεί στη Μακεδονική Φρυγία με αποκαλούν ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ, στην πανάρχαια Αττική, με λένε ΚΕΚΡΩΠΙΑ ΑΘΗΝΑ. Περισσότερο γνωστή είμαι σαν ΔΗΜΗΤΡΑ παντού και ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ στον δυτικό Ελληνισμό. Στην Κρήτη ΔΙΚΤΑΙΝΑ ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ενώ στην Κύπρο είμαι η ΠΑΦΙΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ. Αλλού ΗΡΑ, αλλού ΕΚΑΤΗ και ΝΕΜΕΣΙΣ όταν πρέπει. Και οι Αιγύπτιοι επίσης, με λατρεύουν με δικές τους ιεροτελεστίες, αποκαλώντας με ΙΣΙΔΑ.
Στη ΒΙΣΑΛΤΙΑ και το Παγγαίο, είμαι ταυτισμένη με τη μητέρα μου ΓΑΙΑ, συνυπάρχω με τον πατέρα ΟΥΡΑΝΟ και με ξέρουν ΡΕΑ.
(Απόσπασμα από το βιβλίο μου ΙΕΡΗ ΒΙΣΑΛΤΙΑ που σύντομα θα εκδοθεί)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου