Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

ΤΟ «ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ» ΡΟΔΑΚΟΓΛΟΥ

ΤΟ «ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ» ΡΟΔΑΚΟΓΛΟΥ
…….Το ζήτημα αφορά τους αυτοχριζόμενους «επιστήμονες» που συμμετέχουν ως ομιλητές σε σεμινάρια όπου και διατυπώνουν ,προσωπικές εκτιμήσεις βασιζόμενες σε δεδομένα της ανασκαφικής ομάδας ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις παραποιούν τα στοιχεία της…….

Σε απόσπασμα κειμένου, αυτά έγραψε ο Ροδάκογλου και σαφέστατα φωτογράφιζε εμένα.
Εγώ Ροδάκογλου έχω όλα τα μαλλιά μου και επιθυμώ να μη τα χάσω με αυτά που γράφεις. Την ατιμία την έχεις στο περιβάλλον σου και κρίνετε «εξ ιδίων τα αλλότρια». Πρέπει να ξέρεις ότι έχω από την ομάδα, απόλυτη γνώση των παραστάσεων της ζωφόρου, αυτών που δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί και δεν έχω κάνει τον παραμικρό υπαινιγμό γι αυτές. Θεωρώ ότι γι αυτές, την πρωτοβουλία πρέπει να έχει η ανασκαφική. Το ότι βασίζομαι σε δεδομένα της ανασκαφικής και όχι σε νομισματικά, σε αναδεικνύει «φαινόμενο». Οπωσδήποτε κάποια τα παραποιώ, αφού τα στρέφω προς την αλήθεια. Για τα όσα άλλα έχω να σου καταμαρτυρήσω, δεν ήρθε η ώρα ακόμα. Έχω τη δική μου μέθοδο.
Πρέπει να ξέρεις ότι η ζωή έχει δυο πόρτες τουλάχιστον. Το Θ που υπάρχει στα κάτωθι νομίσματα, χωρίς να τα έχω δει, ξέρω ότι πάμπολλα είναι χαραγμένα μέσα στο μνημείο. Για να κατανοήσεις τους αρχαίους, πρέπει να μάθεις τον τρόπο σκέψης τους.
ΥΓ. Τέτοια σεμινάρια να τα παρακολουθείς, ξεστραβώνουν και προφυλάγουν από ατοπήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου