Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

ΡΕΑ

ΡΕΑ
Είμαι η επουράνια αιώνια ΜΗΤΕΡΑ των πάντων, η ίδια η ΦΥΣΗ και Κυρία όλων των στοιχείων της, η ΑΙΩΝΙΑ, ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ των ανθρωπίνων έργων, η ΡΟΗ των πραγμάτων, ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ νεκρών και αθανάτων, ΟΥΡΑΝΙΑ και ΓΗΙΝΗ μαζί. Είμαι αυτή που την γνωρίζουν με αμέτρητα ονόματα, η ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ που την εκφράζουν όλες οι θεότητες.
ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ για όλους και ΟΡΕΙΝΗ ΘΕΑ στη Μακεδονική Φρυγία, ΚΕΚΡΩΠΙΑ ΑΘΗΝΑ με ξέρουν στην πανάρχαια Αττική. Σαν ΔΗΜΗΤΡΑ και ΚΟΡΗ με αναγνωρίζουν στα ιερά μου. Η ΙΑΣΙΣ και η ΕΣΤΙΑ δικές μου μορφές. ΑΡΤΕΜΙΔΑ των ταύρων στο αρχέγονο ιερό μου, ΔΙΚΤΑΙΝΑ και ΕΦΕΣΙΑ ΑΡΤΕΜΙΔΑ στο τρίγωνο που με ορίζει, ενώ στην Κύπρο είμαι η ΠΑΦΙΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ. Αλλού ΗΡΑ, αλλού ΕΚΑΤΗ και ΝΕΜΕΣΙΣ όταν πρέπει. Και οι Αιγύπτιοι επίσης, με λατρεύουν με δικές τους ιεροτελεστίες, αποκαλώντας με ΙΣΙΔΑ.
Στη ΒΙΣΑΛΤΙΑ και το Παγγαίο, είμαι ταυτισμένη με τη μητέρα μου ΓΑΙΑ, συνυπάρχω με τον πατέρα ΟΥΡΑΝΟ, προσκυνώ τον ΗΛΙΟ και με ξέρουν ΡΕΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου