Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ
Επτά πόλεις λέει ερίζουν για την καταγωγή του Ομήρου. Επικρατέστερες αυτών η Σμύρνη και η Χίος !! Ωραίες ιστορικές πηγές έχουμε, μας διαφώτισαν με την πληροφορία. Αναρωτιέμαι αν τέτοιου είδους πληροφορίες φτάνουν σε εμάς από τα αρχαία χρόνια, ή αν είναι ευρεσιτεχνίες σύγχρονων ιστορικών της «πλάκας». Βέβαια, μόνο πολιτισμένες περιοχές όπως η Ιωνία, θα μπορούσαν να γεννήσουν τον Όμηρο. Όμως δεν ήταν μόνο η Ιωνία κοιτίδα πολιτισμού, υπήρχαν και άλλες και σε μια από τις άλλες γεννήθηκε ο Όμηρος. Γεννήθηκε στη Σήσαμο της Παφλαγονίας, ήταν Μιλησιακής καταγωγής και ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητος για την περιοχή όπου γεννήθηκε. Η γενέτειρά του τον τίμησε με σωρεία νομισμάτων, τα οποία δεν αντιλήφθηκε κανείς (1,4). Στο πίσω μέρος του πρώτου νομίσματος η Άμαστρις, για την οποία υπάρχει άλλη μια υπέροχη ιστορία. Γι αυτήν θα τα πούμε ξεχωριστά. Ούτε για τη σημασία της παράστασης (3) θα αναφερθούμε εδώ. Ομολογουμένως πολύ καλή η μαρμάρινη προτομή (2), αλλά δεν μεταφέρει πληροφορίες.
Ποδοσφαιρικά αν το δούμε: ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ – ΓΛΥΠΤΑ 3 - 0
Ποδοσφαιρικά αν το δούμε: ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ – ΓΛΥΠΤΑ 3 - 0
Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ (2)
Έως και την εμφάνιση του νομίσματος (1) το 2014, ονόμαζαν τον γενειοφόρο άνδρα οι περιγραφείς, Δία. Τότε ο γενειοφόρος άνδρας, απέκτησε όνομα (ΟΜΗΡΟΣ). Σε μια ιστορική – αρχαιολογική κοινότητα που κοιμάται, αυτό δεν έγινε αντιληπτό. Σε δημοπρασίες εν έτη 2016, ο γενειοφόρος εξακολουθεί να ονομάζεται Δίας (2)!!! Άντε να βρεις τη γενέτειρα του Ομήρου μετά. Αυτά από το 300 π. Χ. και μετά, όταν η Σήσαμος είχε μετεξελιχθεί σε Άμαστρις. Αλλά και στο προηγούμενο όνομά της που ήταν Κρώμνα, ο ίδιος γενειοφόρος άνδρας υπήρχε στα νομίσματα (3). Οι περιγραφείς και αυτόν τον ονομάζουν Δία. Το «βιολί» αυτό λοιπόν πάει αιώνες, κάπου που δεν θα είχαν λόγο να το κάνουν, αν αυτό το «κάπου» δεν είχε γεννήσει τον Όμηρο. Στη νήσο Ίο που έχουμε αντίστοιχο μικρότερο φαινόμενο, υπήρξε γιατί εκεί πέθανε. Το μεγαλείο του άνδρα, δεν στάθηκε ικανό για να μνημονεύσουν το πορτρέτο του και αλλού. Γράφω αυτό σαν απάντηση, σε εύλογη απορία που διατυπώθηκε στο πρώτο κείμενο. Άλλοι είπαν «μα αυτό είναι παγκόσμιο γεγονός». Λεπτομέρεια είναι λέω εγώ. Τον πήχη για τα παγκόσμια γεγονότα, τον έχω υψηλότερα τοποθετημένο.
Έως και την εμφάνιση του νομίσματος (1) το 2014, ονόμαζαν τον γενειοφόρο άνδρα οι περιγραφείς, Δία. Τότε ο γενειοφόρος άνδρας, απέκτησε όνομα (ΟΜΗΡΟΣ). Σε μια ιστορική – αρχαιολογική κοινότητα που κοιμάται, αυτό δεν έγινε αντιληπτό. Σε δημοπρασίες εν έτη 2016, ο γενειοφόρος εξακολουθεί να ονομάζεται Δίας (2)!!! Άντε να βρεις τη γενέτειρα του Ομήρου μετά. Αυτά από το 300 π. Χ. και μετά, όταν η Σήσαμος είχε μετεξελιχθεί σε Άμαστρις. Αλλά και στο προηγούμενο όνομά της που ήταν Κρώμνα, ο ίδιος γενειοφόρος άνδρας υπήρχε στα νομίσματα (3). Οι περιγραφείς και αυτόν τον ονομάζουν Δία. Το «βιολί» αυτό λοιπόν πάει αιώνες, κάπου που δεν θα είχαν λόγο να το κάνουν, αν αυτό το «κάπου» δεν είχε γεννήσει τον Όμηρο. Στη νήσο Ίο που έχουμε αντίστοιχο μικρότερο φαινόμενο, υπήρξε γιατί εκεί πέθανε. Το μεγαλείο του άνδρα, δεν στάθηκε ικανό για να μνημονεύσουν το πορτρέτο του και αλλού. Γράφω αυτό σαν απάντηση, σε εύλογη απορία που διατυπώθηκε στο πρώτο κείμενο. Άλλοι είπαν «μα αυτό είναι παγκόσμιο γεγονός». Λεπτομέρεια είναι λέω εγώ. Τον πήχη για τα παγκόσμια γεγονότα, τον έχω υψηλότερα τοποθετημένο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου