Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ


Γράφει στην ΕΠΙΤΟΜΗ του ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ο POMPEIUS TROGUS, ότι ΕΔΕΣΣΑ είναι η πρώην ΑΙΓΕΣ. Έρχεται και ο σχολιαστής στο CLEMENT (Προτρεπτικός 11.8) για να πει το ίδιο. Βέβαια, οι άνθρωποι λένε το αυτονόητο. Αυτοί και δεκάδες άλλοι. Στον αντίποδα, είναι οι παραχαράκτες της ιστορίας στη Βεργίνα. Όσοι επαναπαύεστε ότι επισκεφτήκατε τον τάφο του Φιλίππου, δοκιμάστε να τον βρείτε αλλού.
ΥΓ. Ευχαριστώ τον φίλο μου αρχαιολόγο για την πληροφορία.



Σχόλια
Theodoros Kositzidis Αστέριε καλησπέρα! Μόλις είχαν ανοίξει τον τύμβο στον Καστά,το είχα γράψει. Ψάξτε να βρείτε τι όνομα θα δώσετε τώρα σε όλες τις οδούς που έχουν ονομαστεί Εμμανουήλ Ανδρόνικου.
Ο χρήστης Asterios Tsintsifos απάντησε1 απάντηση

Asterios Tsintsifos Δεν ξέρω αν στην εικόνα οι πίθηκοι είναι 1000, αλλά θα πρέπει να ονοματίζουμε πλέον οδούς "1.000 ΠΙΘΗΚΩΝ".

Mary Roumeliotou Barouta Πετυχημενος ο παραλληλισμος με το εργο της φωτο .
Διαχείριση
Konstantinos Kottis Καθώς όμως τα βιβλιογραφικά απαιτούν συγκεκριμένο τρόπο καταγραφής και παρατηρήσεις επ΄αυτών, παραθέτω το πλήρες σχόλιο, καθώς σε ένα διάλογο ακαδημαϊκό, θα ζητηθεί να κατατεθεί η πηγή με τρόπο συγκεκριμένο: «ἐκ δὴ τοῦ χρησμοῦ προθυμότερος γενόμενος Καρανός, σύν τισιν Ἕλλησιν ἀποικίαν στειλάμενος, ἐλθὼν εἰς Μακεδονίαν ἔκτισεν πόλιν καὶ Μακεδόνων ἐβασίλευσεν καὶ τὴν πρότερον καλουμένην Ἔδεσσαν πόλιν Αἰγὰς μετωνόμασεν ἀπὸ τῶν αἰγῶν. ᾠκεῖτο δὲ τὸ παλαιὸν ἡ Ἔδεσσα ὑπὸ Φρυγῶν καὶ Λυδῶν καὶ τῶν μετὰ Μίδου διακομισθέντων εἰς τὴν Εὐρώπην. Tαῦτα Εὐφορίων ἱστορεῖ ἐν τῇ Ἱστίᾳ καὶ τῷ Ἰνάχῳ», Εὐφορίων, απ. 33, PG 09, 779B-C., στο σχόλιο στο «[Εἴτ' οὖν ἀρχαίους τοὺς Φρύγας διδάσκουσιν] αἶγες [μυθικαί]», Κλήμης Ἀλεξανδρεὺς, Προτρεπτικὸς πρὸς Ἕλληνας, PG 08, 61A.
Διαχείριση
Konstantinos Kottis Για την ιστορία, το παραπάνω απόσπασμα καταρρίπτει μια βασική επιχειρηματολογία, πως ο Ιουστίνος, από δικό του λάθος συγχέει την Έδεσσα με τις Αιγές. Το σχόλιο στον Προτρεπτικό του Κλήμεντος, αποδεικνύει πως τουλάχιστον η παρατήρηση δεν είναι του Ιουστίνου, αλλά ανήκει στον Ευφορίωνα τον Χαλκιδέα του 3ου αιώνα π.Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου