Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ
Κλείστε τα μάτια και φανταστείτε ότι εσείς ήσασταν ο Μακεδόνας που έπρεπε να επιλέξει το ορμητήριο της ράτσας του. Ότι εσείς έπρεπε να ακολουθήσετε τον χρησμό και να ιδρύσετε τις ΑΙΓΕΣ. Ότι έπρεπε η κοιτίδα να είναι ασφαλής για παν ενδεχόμενο. Θα το κάνατε στην πρώτη εικόνα (Έδεσσα) ή στη δεύτερη (Βεργίνα); Σ αυτό το παράδειγμα και σε δεκάδες άλλα που η κοινή λογική δεν χρειάζεται πτυχία, εκμηδενίζεται από επιτήδειους η νοημοσύνη των αρχαίων Μακεδόνων. Και ποιοι είναι αυτοί; Οι επίσημοι εκπρόσωποι των αρχαίων, αυτούς που ονομάζουμε αρχαιολόγους. Γιατί το κάνουν; Για δυο λόγους, που όμως δεν είναι του παρόντος. Αν η λογική κάποιων λίγων από αυτούς έπιασε πάτο, γιατί οι υπόλοιποι δεν αποκαθιστούν τα πράγματα και απλά χαχανίζουν όταν ακούνε τις σαχλαμάρες; Είναι δύσκολο να πεις τι είναι χειρότερο και έτσι όσο κάποιοι από αυτούς δεν διαφοροποιούνται επίσημα, εγώ θα τους έχω στο ίδιο «καζάνι». Θα επιμένω ότι για ίδιο όφελος, παρασιτούν και απομυζούν τον αρχαίο πολιτισμό μας.
Κάθε φράση τους είναι ψεύτικη και οι αιτιολογήσεις τους δεν στέκονται ούτε σε παιδιά του νηπιαγωγείου. Στην καθομιλουμένη θα πει αυτό, ότι μας περνάνε για ηλίθιους.
Ας δούμε ένα ιστορικό απόσπασμα.
…….Οι Μακεδόνες ηττήθηκαν και ο Πτολεμαίος σκοτώθηκε. Οι Γαλάτες άρχισαν να λεηλατούν τη χώρα. Η ύπαιθρος ερημώθηκε και ο άμαχος πληθυσμός κατέφυγε στις πόλεις, όπου ήταν ασφαλής (καθώς οι βάρβαροι αγνοούσαν την πολιορκητική τέχνη)….
Το βασιλικό νεκροταφείο στη Βεργίνα, δεν ήταν ενταγμένο σε καμιά πόλη, ήταν στην ύπαιθρο μαζί με το Καβείριο (ανάκτορο) μόνο και πολύ σωστά βάση του αποσπάσματος λεηλατήθηκε. Θα ήταν διαφορετικά, αν οι Αιγές ήταν εκεί. Το απόσπασμα θα έπρεπε να λέει ότι επιτέθηκαν στις Αιγές, αφού αυτές κατ αυτούς συνυπήρχαν με την νεκρόπολη!!! Και επειδή οι νεκροπόλεις δεν έχουν ευρήματα πόλης, για να δικαιολογήσουν αυτή την απουσία στη Βεργίνα, έγραψαν ότι οι Αιγές παράκμασαν και στον 1ο αιώνα π. Χ. εγκαταλείφθηκαν!!!! Αν έχουν ιερό και όσιο, να μου το πείτε και εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου