Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ +1+2+3+4+5*6


ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ

Είναι πολύ δυσάρεστο σε μένα, να υποδεικνύω την δουλειά των αρχαιολόγων. Τον τρόπο που πρέπει να ενεργούν και έτσι εν τέλει να φτάνουν στα σωστά συμπεράσματα. Απλά δεν είναι δικιά μου δουλειά αυτή. Θα μπω όμως σε αυτή τη διαδικασία, γιατί τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο. Μοιάζει ο αρχαίος πολιτισμός μας, παιχνίδι σε χέρια παιδιών, που δεκάρα δεν δίνουν αν αυτό καταστραφεί. Το άκρο άωτον αυτών, είναι η τερατώδης βεβαιότητα ότι στη Βεργίνα αποκαλύφθηκε το ανάκτορο του Φιλίππου!!! Εγχειρίδιο του σωστού αρχαιολόγου λοιπόν.

Άκρη του νήματος, η τεράστια νεκρόπολη της Βεργίνας. Η ύπαρξή της ολοφάνερη και για τη συνέχεια πρέπει να απαντηθεί ένα βασικό ερώτημα. Τι ήταν αυτό, που οδηγούσε σε μεγάλη συγκέντρωση ταφών σε συγκεκριμένο μέρος; Χώρος ιερός, καθοσιωμένος, είναι η απάντηση και ύπαρξη ιερού απαραίτητη. Τη φύση του ιερού, θα την αναζητήσουμε και ίσως μας την δώσουν οι τάφοι εκεί. Τα σύμβολα του Ήλιου (1,2), οι παραστάσεις αρπαγών της Περσεφόνης (3,4), οι σφίγγες (5) και οι γρύπες (5), φανερώνουν ότι οι τάφοι ανήκαν σε μυημένους στην Καβείρια λατρεία!!! Η αναζήτηση για Καβείριο ιερό, είναι πλέον επιβεβλημένη.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Φωτογραφία του Asterios Tsintsifos.


ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ – 1)




ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ +1 )
Φωτογραφία του Asterios Tsintsifos.













Ορισμός για τοποθεσία με Καβείριο, είναι λόφος ή κάποια άλλη περίοπτη θέση πάνω από την πόλη. Λόφος δεν υπάρχει και το μάτι πέφτει σε πρωτοχριστιανικό μοναστηράκι σε περίοπτη θέση πάνω από την πόλη. Είναι σε όλους γνωστό, ότι οι πρώτοι χριστιανοί έκτιζαν σε καθοσιωμένους χώρους επάνω σε ναούς. Ίσως εκεί να βρίσκεται το Καβείριο που αναζητούμε. Οι τομές δείχνουν μεγάλο οίκημα, τόσο μεγάλο που ξεφεύγει από κατοικία. Οι αρχαίοι κατασκεύαζαν μεγάλα και πολυτελή κτήρια, εάν επρόκειτο για Ναούς. Αυτή η αρχική ένδειξη, μένει να επιβεβαιωθεί αργότερα.
Αποκαλύπτεται σε όλο του το μεγαλείο το οίκημα και η ένδειξη για ναό ισχυροποιείται αφού η είσοδός του είναι στην ΑΝΑΤΟΛΗ. Η ένδειξη γίνεται απόδειξη, όταν το πρόπυλο είναι καθαρή είσοδος ναού (ΤΡΙΒΗΛΟ). Μένει να διέλθουμε από το τρίβηλο, ώστε να εντοπίσουμε ευρήματα που θα ενισχύσουν περεταίρω την απόδειξη.
ΥΓ. Το σκίτσο δείχνει την περίοπτη θέση του Καβειρίου, που το ονομάζουν ανάκτορο. Την λέξει Καβείριο την προσέθεσα εγώ.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ – 2)
Πριν να εισέλθουμε από την είσοδο όμως, εντοπίζουμε ένα επίπεδο χαμηλότερα από το ναό, κάτι σαν θέατρο (1). Σε μια νεκρόπολη με ελάχιστους κατοίκους, η κοσμική ζωή θα ήταν παράδοξο. Άλλωστε με δυο σειρές μόνο καθίσματα, επρόκειτο όχι για θέατρο, αλλά για κάτι άλλο. Η αναζήτηση για παρόμοια κατασκευή, θα μας οδηγήσει στη Λάρισα. Εκεί στο λόφο «πευκάκια» υπάρχει δίδυμη κατασκευή ίσων διαστάσεων (2), που την ονομάζουν θέατρο Β΄. Στο χώρο εκεί, σύμφωνα με τον αρχαιολόγο Αθανάσιο Τζιαφάλια, υπήρχε ιερό Δήμητρας και Κόρης. Ο λόφος από την προσιτή του πλευρά, προστατεύονταν από περίβολο 55,50 μέτρων και έτσι είναι ολοφάνερο ότι ήταν το Καβείριο της πόλης. Στην Βεργίνα βέβαια δεν χρειάζονταν περίβολο, γιατί τα μάτια των αμύητων δεν έφταναν έως εκεί. Στην ίδια θέση υπήρχε ένας χριστιανικός ναός, όπως ανάλογα υπήρχε το μοναστηράκι στη Βεργίνα και αργότερα κατά την Τουρκοκρατία χτίστηκε το περίφημο τζαμί του Χασάν – Μπέη. Είναι γνωστό ότι τους καθοσιωμένους χώρους, τους χρησιμοποιούσαν και οι Οθωμανοί.
Δεν επρόκειτο λοιπόν για θέατρα, αλλά για χώρο συνάθροισης μυημένων, που δεν έλειπε από κανένα Καβείριο. Αλλού όπως στη Σαμοθράκη, όπου ο κύκλος έκλεινε (3), ονομάζουν το χώρο «θεατρικό κύκλο».
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ




ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ – 3)
Αμέσως μετά την ΤΡΙΒΗΛΟ είσοδο, υπάρχουν τα θεμέλια κυκλικού χώρου (βλέπε κάτοψη), ακριβώς εκεί που θα έπρεπε να υπάρχει η πάντα κυκλική δεξαμενή μύησης. Την εικόνα αναπαρασταίνουν δεκάδες νομίσματα, όπου ο υπό μύηση είναι κοντά στο Τρίβηλο, βρίσκεται μέσα στη δεξαμενή και οι ιέρειες τον μυούν. Η κολυμβητική στάση του ανθρώπου, φανερώνει τον τρόπο που γινόταν η μύηση.
Η υπεύθυνη αρχαιολόγος, που περιγράφει την είσοδο χωρίς να της δώσει όνομα, γράφει: «Η πρόσβαση στο Ανάκτορο γινόταν από την ανατολική πλευρά, όπου υψωνόταν ένα πραγματικά μοναδικό μνημειακό πρόπυλο, στο κέντρο μιας εντυπωσιακής δωρικής κιονοστοιχίας! Σώζονται μάλιστα τα μαρμάρινα κατώφλια της τριπλής αυτής βασιλικής εισόδου». Σε παρουσίαση δική της πάλι, σχετική με το δήθεν ανάκτορο (το δήθεν πάει στην ερμηνεία της αρχαιολόγου, γιατί ο χώρος είναι ανάκτορο, όπως και της Σαμοθράκης!!! «Ἔστηκε δέ ἀγάλματα δύο ἐν τῷ Σαμοθρᾴκων ἀνακτόρῳ ἀνθρώπων γυμνῶν, ἄνω τεταμένας ἐχόντων τὰς χεῖρας ἀμφοτέρας εἰς οὐρανὸν καὶ τὰς αἰσχύνας ἄνω ἐστραμμένας…..», το θέμα είναι ποιος βασίλευε εκεί!!!) ονομάζει την δεξαμενή «κυκλικό πράγμα!!!!!!!!». Άλλοτε την ονομάζει θόλο και την περιγράφει σαν τον ιερό χώρο του ανακτόρου. Ο λόγος γι αυτό, είναι μια επιγραφή και ένα ανάγλυφο που βρέθηκαν εκεί. Η επιγραφή ΠΑΤΡΩΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ και «μια θεά με ένα φίδι!!!!!!!!!!!!!», όπως την περιγράφει η ίδια αρχαιολόγος. Βέβαια οι μυήσεις εκεί γίνονταν στο όνομα του Πατρώου Ηρακλή και της αρχιέρειας ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ. Ο όρκος από τον μυημένο πλέον, δίνονταν παρουσία τους.
Περεταίρω έρευνα για την δεξαμενή μύησης, μας επεφύλαξε μεγάλες εκπλήξεις………..
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΥΓ. Αρχαιολογία θα πει, να μπορούμε να προσεγγίσουμε όσο δυνατόν περισσότερο τους αρχαίους. Η αρχαιολογία όπως την φτιάξανε, κείται μακράν των αρχαίων. Εκφράσεις όπως «τριπλή βασιλική είσοδος» «ένα κυκλικό πράγμα» «μια θεά με ένα φίδι» και άλλες που προδίδουν αμάθεια, είναι επιεικώς απαράδεκτες. Ευχαριστώ τον αγαπητό φίλο ερευνητή θεολόγο Κωνσταντίνο Κώττη για το απόσπασμα της Σαμοθράκης.






ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ – 4)
Οι διαστάσεις της δεξαμενής στη Βεργίνα (1), αποκαλύπτουν συνδέσεις με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Ευτυχώς δηλαδή που δεν την γκρέμισαν και εξαφάνισαν όπως έκαναν στο Καβείριο της Κύθνου. Στην 4η φωτό, είναι προ και στην 5η, μετά αποκατάστασης (πολλές φορές, έτσι λένε την καταστροφή στην αρχαιολογία). Η δεξαμενή εκεί, ήταν ισομεγέθης με αυτή της Βεργίνας. Ποιο ήταν όμως το πρότυπο για αυτό το μέγεθος; Το πρότυπο βρισκόταν στους Δελφούς (2) και με βάση αυτό κατασκευάστηκαν πολλές δεξαμενές μύησης Καβειρίων (Στάγειρα – 3, Αιζάνεια Φρυγίας, όπως την παρουσίασα σε παλαιότερη ανάρτηση κ.α.). Όλες ήταν ισομεγέθεις!!!
Στην αναζήτησή μας όμως, δεν προέκυψε μόνο αυτό. Η ίδια διάσταση, πολλαπλασιαζόμενη με τις 16 ακτίνες του Ήλιου, που γι αυτό είναι ιερός αριθμός, δίνει ακριβώς τον περίβολο του μνημείου στην Αμφίπολι!!! Αυτό πρακτικά θα πει, ότι η δεξαμενή εκεί που δεν βρέθηκε ακόμα, είναι ίδια με της Βεργίνας και των άλλων φυσικά.
Έχουμε και λέμε λοιπόν: Στην Βεργίνα, ΑΝΑΚΤΟΡΟ. Στους Δελφούς ΓΥΜΝΑΣΙΟ, Στα Στάγειρα, ΘΕΣΜΟΦΟΡΙΟ. Στην Κύθνο, ΑΣΚΛΗΠΙΕΪΟ. Στην Αμφίπολι ΤΥΜΒΟΣ ή ΤΑΦΟΣ. Στην Αιζάνεια ΔΕΝ ΛΕΝΕ. Τα χάλια σας είναι απερίγραπτα και γι αυτό δεν συμμαζεύονται.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΥΓ. Πρέπει να τελειώσω το αίσχος της Βεργίνας δημόσια.

ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ – 5)
Και προσπερνάμε την δεξαμενή μύησης και εισερχόμαστε στο περιστύλιο του ανακτόρου αλλά με την αρχαία έννοια της λέξης (ναός). Η πρώτη αίσθηση είναι, ότι αυτό θυμίζει τις πρωτοχριστιανικές Βασιλικές και ο νους πάει στην Βασιλική Γεννήσεως στη Βηθλεέμ. Εδώ βέβαια είναι πολύ μεγαλύτερο το περιστύλιο και έχει ιδιαιτερότητες. 
Η ματιά μας πέφτει σε ένα τεράστιο ψηφιδωτό που αναπαρασταίνει την αρπαγή της Ευρώπης.
 Το γιατί η κάθε είδους αρπαγή, συνδέεται με ιερό χώρο, θα έπρεπε να το ξέρουν οι εκεί ανασκαφείς. Εκεί στους παρατρεχάμενους ή στο ΥΠΠΟ, κανά θεολόγο δεν έχετε; 
Εν πάση περιπτώσει όμως, θα τους παραπέμψω στα ΑΒΔΗΡΑ και στο νόμισμα της πόλης
 (460 π. Χ.) με την αρπαγή της Ευρώπης, που είναι το αρχαιότερο με αυτή την παράσταση. 
 Εκεί υπάρχουν τρία μονογράμματα που λένε όλη την αλήθεια. 
Το Ε, αυτό που το ξέρουμε καλύτερα σαν Δελφικό, το Θ της Σαμοθράκης και το Μ της ιερής
 μονάδας. Πάλι στην αρμοδιότητα θεολόγου πέσαμε, αλλά όπως φαίνεται, στο ΥΠΠΟ πρέπει να 
την ξεπάστρεψαν αυτή την ειδικότητα.
Είναι ο ίδιος λόγος, που στους πλούσιους τάφους των μυημένων στη νεκρόπολη εκεί, υπάρχει η
 αρπαγή της Περσεφόνης.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ




ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ – 6)
Είναι σχεδόν βέβαιο, ότι νεοελληνικά εκεί στην Βεργίνα δεν γνωρίζουν. Αρχαιολόγοι είναι βέβαια και
 οπωσδήποτε ομιλούν μόνο την αρχαιοελληνική. Έτσι είναι κατανοητό γιατί δεν «ιδρώνει το αυτί τους»
 στις αντίθετες πληροφορίες που έρχονται στην νεοελληνική.
«Τοὺς δὲ θεοὺς τούτους Ῥωμαῖοι μὲν Πενάτας καλοῦσιν· οἱ δ´ ἐξερμηνεύοντες εἰς τὴν Ἑλλάδα γλῶσσαν
 τοὔνομα οἱ μὲν Πατρῴους ἀποφαίνουσιν, οἱ δὲ Γενεθλίους, εἰσὶ δ´ οἳ Κτησίους, ἄλλοι δὲ Μυχίους, 
οἱ δὲ Ἑρκείους. ἔοικε δὲ τούτων ἕκαστος κατά τινος τῶν συμβεβηκότων αὐτοῖς ποιεῖσθαι τὴν ἐπίκλησιν 
κινδυνεύουσί τε πάντες ἁμως γέπως τὸ αὐτὸ λέγειν. Σχήματος δὲ καὶ μορφῆς αὐτῶν πέρι Τίμαιος μὲν ὁ
 συγγραφεὺς ὧδε ἀποφαίνεται· κηρύκια σιδηρᾶ καὶ χαλκᾶ καὶ κέραμον Τρωικὸν εἶναι τὰ ἐν τοῖς ἀδύτοις
 τοῖς ἐν Λαουϊνίῳ κείμενα ἱερά, πυθέσθαι δὲ αὐτὸς ταῦτα παρὰ τῶν ἐπιχωρίων», Διονύσιος ὁ Ἁλικαρνασσεὺς, Ῥωμαϊκὴ Ἀρχαιολογία, Λόγος Α΄, ΞΖ΄, 3.
Ο Διονύσιος ο Αλικαρνασεύς μας αποκαλύπτει λοιπόν, ότι οι ακατονόμαστοι θεοί ή τους θεούς τούτους 
(άρρητα Καβειρίων), ονομάζονται ΠΑΤΡΩΟΙ στους Έλληνες και Πενάτες στους Ρωμαίους.
 Μετάφραση της επιγραφής ΠΑΤΡΩΟΥ ΗΡΑΚΛΗ που βρέθηκε στο κυκλικό πράγμα, είναι ΚΑΒΕΙΡΙΟΣ
 ΗΡΑΚΛΗΣ. Καταλάβατε τι είδους ανάκτορο βρήκατε στη Βεργίνα;
Να με συμπαθάτε αν τα αρχαία Ελληνικά μου δεν είναι καλά και έτσι δεν καταλαβαίνω αρκετά από τα 
παρακάτω: ¨τίειν πατρώαις τιμαίς¨ ¨Ερμή χθόνιε πατρώ εποπτεύων κράτη¨ ¨πατρώων ομμάτων επισκόπους¨ ¨ιερών πατρώων όσιος ών μορφής άτερ τέθνηκε¨ ¨Διός πατρώου βωμός¨ και άλλα πολλά.
 Εσείς όμως που αυτήν διδαχθήκατε, οφείλετε να ξανασκεφτείτε αν το ανάκτορο είναι θεών
 ή του Φιλίππου.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου