ΤΟ ΙΕΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΡΥΜΟΝΑ
Κανονικά, εάν υπήρχε στοιχειώδη γνώση νομισματικής, θα έπρεπε να μπω αμέσως στο θέμα, που είναι το ιερό του θεού Στρυμόνα. Θα το τελείωνα γρήγορα λέγοντας ότι το ιερό του Στρυμόνα είναι σε μια γωνιά μέσα στο Καβείριο ιερό (ο χώρος εντός του περιβόλου που περιμένει για να ανασκαφεί). Η αποδείξεις για αυτό είναι η ιερή τρίαινα και το ιερό μονόγραμμα ΜΕ. Όσο καταλάβατε εσείς όμως, άλλο τόσο κατάλαβαν και οι «ειδικοί». Δυστυχώς λοιπόν, ούτε τα ιερά σύμβολα είναι γνωστά, ούτε τα ιερά μονογράμματα. Έτσι είμαι υποχρεωμένος, κάθε φορά που αποκαλύπτω κάτι, να κάνω και τα απαραίτητα μαθήματα.
ΤΡΙΑΙΝΑ : Η ναυτική προστασία που παρείχαν τα Καβείρια ιερά, συμβολιζόταν με την τρίαινα. Στο Καβείριο της Αμφίπολης ένας λόγος παραπάνω, γιατί εκεί ήταν το αγκυροβόλιο του Μακεδονικού στόλου. Έτσι τα μισά νομίσματα, χρυσά και αργυρά, Φιλίππου και Αλεξάνδρου στην Αμφίπολη, είχαν σύμβολο την τρίαινα. Αυτή η τρίαινα λοιπόν υπάρχει στο πίσω μέρος των νομισμάτων του Στρυμόνα (1). Μαζί με την τρίαινα, υπάρχει και το ιερό μονόγραμμα ΜΕ. Απαρτίζεται από το αρχικό της ιερής Μονάδας και το Δελφικό Έψιλον. Το μονόγραμμα ήταν διαχρονικό και εμφανίστηκε πρώτη φορά στα νομίσματα του Φιλίππου (3), στα χρόνια του οποίου η Ολυμπιάδα κατασκεύασε το Καβείριο. Το ίδιο μονόγραμμα υπάρχει και στου Αλεξάνδρου τα νομίσματα (4), όπου ο «φάρος» και το θήτα (Θ) των μεγάλων θεών που είναι μαζί, αποδεικνύουν την ιερότητα του μονογράμματος. Σε άλλο νόμισμα με το Στρυμόνα (2), το μονόγραμμα είναι πάλι εκεί, όχι με τρίαινα, αλλά με την Αρτέμιδα να κρατά θύρσο. Ιερή και Καβείρια παράσταση πάλι.
ΤΡΙΑΙΝΑ : Η ναυτική προστασία που παρείχαν τα Καβείρια ιερά, συμβολιζόταν με την τρίαινα. Στο Καβείριο της Αμφίπολης ένας λόγος παραπάνω, γιατί εκεί ήταν το αγκυροβόλιο του Μακεδονικού στόλου. Έτσι τα μισά νομίσματα, χρυσά και αργυρά, Φιλίππου και Αλεξάνδρου στην Αμφίπολη, είχαν σύμβολο την τρίαινα. Αυτή η τρίαινα λοιπόν υπάρχει στο πίσω μέρος των νομισμάτων του Στρυμόνα (1). Μαζί με την τρίαινα, υπάρχει και το ιερό μονόγραμμα ΜΕ. Απαρτίζεται από το αρχικό της ιερής Μονάδας και το Δελφικό Έψιλον. Το μονόγραμμα ήταν διαχρονικό και εμφανίστηκε πρώτη φορά στα νομίσματα του Φιλίππου (3), στα χρόνια του οποίου η Ολυμπιάδα κατασκεύασε το Καβείριο. Το ίδιο μονόγραμμα υπάρχει και στου Αλεξάνδρου τα νομίσματα (4), όπου ο «φάρος» και το θήτα (Θ) των μεγάλων θεών που είναι μαζί, αποδεικνύουν την ιερότητα του μονογράμματος. Σε άλλο νόμισμα με το Στρυμόνα (2), το μονόγραμμα είναι πάλι εκεί, όχι με τρίαινα, αλλά με την Αρτέμιδα να κρατά θύρσο. Ιερή και Καβείρια παράσταση πάλι.
ΥΓ. Η διεπιστημονική ομάδα που νομίζεται ότι έχετε, σας καλύπτει αν στόχος σας είναι η εξαφάνιση της αλήθειας. Αν όμως την αναζητάτε, χρειάζεστε έναν θεολόγο και έναν όχι κατ όνομα νομισματολόγο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου