Ονομάζεται Λίνα Μενδώνη και ήταν ότι
καλύτερο μπορούσαμε να στείλουμε στην ομογένειατης Αμερικής. Ήταν το καλύτερο
«εργαλείο» για να μεταδώσουμε τη συσκότιση που νομίζουν ότι επέβαλαν στην
Ελλάδα και στην Αμερική. Αναφέρομαι φυσικά στο μνημείο «Καστά», όπου οι
πρακτικές που κακόβουλα εφαρμόστηκαν, δεν κατάφεραν να το νικήσουν. Και πώς να
το νικήσουν; Πώς να εξομοίωναν ένα παλάτι με σειρά από «παράγκες» ή τυπικούς
Μακεδονικούς τάφους, όπως αλλιώς τις έλεγαν; Έκαναν ότι μπορούσαν. Απομάκρυναν
ότι μπορούσε να κουβαληθεί, ακόμα και τα βαριά. Κλείσιμο δρόμων και φορτηγά
βοήθησαν σ’ αυτό. Αυτά κυρία Μενδώνη δεν τα γνωρίζεις; «Πρώτο χέρι» ήσουν εκεί.
Πήγες στην Αμερική λοιπόν και σαν πρώην
γραμματέας του υπουργείου πολιτισμού, «ευλόγησες τα γένια» σου. «Χέστηκε» η
ομογένεια αν η Ελληνική πολιτεία δια του υπουργείου πολιτισμού, υλοποίησε με
πόρους της Ευρωπαϊκής ένωσης περισσότερα από 500 έργα. Και ακόμα περισσότερο αν
αυτά είχαν προϋπολογισμό πάνω από 600 εκατομμύρια. Κανένας δεν σε ρώτησε εκεί
για τη Σαμοθράκη, τη Θάσο, την Καβάλα, την Καστοριά, τον Όλυμπο, το Διδυμότειχο
ή για τις πέτρες στη Φλώρινα. Ούτε για τα μοναστήρια του Αγίου Διονυσίου, του
Αγίου Γεωργίου ή του Τιμίου Σταυρού στις Σέρρες. Όλοι σε ρώτησαν για το
«παλάτι» και εσύ τι τους απάντησες; Θα δούμε τι απάντησες μετά. Πρώτα θα δούμε
τον επίλογό σου, όπου επεσήμανες την πρωτοφανή σε σφοδρότητα οικονομικά κρίση
και ότι η διαρκώς επιδεινούμενη υφεσιακή κατάσταση πρέπει να αντιμετωπισθεί με
αναπτυξιακές πρωτοβουλίες. Είπες «στην προσπάθεια αυτή η συνδρομή και η ανάδειξη του
πολιτισμού, ως ζωτικού παράγοντα της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας και
ειδικότερα μέσα από τον τουρισμό, είναι καταλυτική». Η θεωρία αυτή θα ήταν καλή, αν ακουγόταν
από άλλον και όχι από εσένα που διεκδικείς τον τίτλο του νεκροθάφτη του
πολιτισμού μας. Μέχρι πρόσφατα είχες και ακόμα έχεις, το κλειδί της αλήθειας
του μνημείου «Καστά», που μπορεί να ξεκλειδώσει αυτά τα «πρέπει» στον επίλογό
σου.
Είπες κατά την διάρκεια της ομιλίας σου: «Πολύς
λόγος έγινε για το πρόσωπο για το οποίο κατασκευάστηκε αυτό το τεράστιο σε
διαστάσεις μνημείο, 497 μέτρα ο περίβολος και πάνω από 34 μέτρα το ύψος του
λόφου. Ποιός έδωσε εντολή για την κατασκευή του; Ποιός ανέλαβε το κόστος; Πότε
συλήθηκε; Πότε και γιατί καταχώθηκε; Ερωτήματα που ίσως να μην απαντηθούν ποτέ.
Απαιτείται πολύς χρόνος συστηματικής μελέτης για να διατυπωθούν οι όποιες
υποθέσεις». Αλήθεια κυρία Μενδώνη. Ψάξατε
πολύ για τις απαντήσεις και δεν τις βρήκατε; Κάπου, κάποτε τις ακούγατε τις
απαντήσεις και κάνατε παρεμβάσεις αποσιώπησης σε τοπικούς τηλεοπτικούς
σταθμούς. Απέφυγες να δώσεις και την παραμικρή απάντηση ουσίας στους
διψασμένους για γνώση ομογενείς μας. Απόλαυσες το ταξιδάκι με έξοδα δικά τους
και στην πραγματικότητα τους έφτυσες στα μούτρα.
Η αλήθεια για το μνημείο «Καστά», περνάει
μέσα από 24 ερωτήσεις που απαιτούν για απάντηση. Επειδή η έκφραση «δεν ξέρετε
τη δουλειά σας» είναι πολύ αόριστη, θα δούμε παρακάτω σε πόσες απ’ αυτές
μπορέσατε να απαντήσετε.
1.
Τάφος, μνημείο, ιερό ή κάτι άλλο; Τέτοιο δίλημμα στους
αρχαιολόγους δεν υπήρξε ποτέ. Όλες οι μέχρι τούδε ανασκαφές αφορούσαν τάφους,
θεμέλια οικιών ή δημόσιων κτηρίων και δρόμων. Για όλα όμως υπάρχει και η πρώτη
φορά και γι αυτήν κανείς από εσάς δεν ήταν έτοιμος. Μακεδονικός τάφος λοιπόν
και μάλιστα τυπικός, αφού στις παραπάνω εναλλακτικές, αυτός ταίριαζε
περισσότερο. ΛΑΘΟΣ Κα ΜΕΝΔΩΝΗ
- Τι είναι τυπικός Μακεδονικός τάφος; Έτσι αποκαλέσατε το
εύρημα. Πρέπει λοιπόν να δώσουμε τον ορισμό αυτού. Είναι μυστικά
καταχωμένος, δεν έχει περίβολο, ούτε εξωτερικά διακριτικά (λιοντάρι),
είναι σφραγισμένος και όχι επισκέψιμος. Η ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ Σ’ ΑΥΤΟΝ
ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
- Που παραπέμπει η πανάκριβη κατασκευή; Ομολογουμένως η κατασκευή είναι
πανάκριβη, αφού ο ίδιος ο Δεινοκράτης φέρεται κατ’ εσάς να την έκανε (το
γράφει κάπου Κα Μενδώνη;). ΛΑΘΟΣ. Αν δεν χάσαμε το μέτρο, την κατασκευή αυτή
μπορούσε να αναλάβει μόνο βασιλικό ταμείο. Όλα τα ονόματα των στρατηγών
και άλλων που αναφέρθηκαν σαν ένοικοι του «τυπικού τάφου», δεν κολλάνε.
ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ. Απλά ήταν ασήμαντοι για τέτοια κατασκευή. Η αλήθεια
βρίσκεται σε βασιλικό επίπεδο.
- Τι σημαίνουν τα μονογράμματα στον περίβολο; Σε
ποιον ανήκουν; Τα
μονογράμματα δεν είναι μέρος της επιστήμης σας Κα Μενδώνη; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ.
Ανήκουν στον ΑΡ……. που ήταν ο κατασκευαστής και αν με παρακαλέσετε θα σας
τον αποκαλύψω.
- Ήταν επισκέψιμη η κατασκευή; Αν ναι γιατί; Ομολογήθηκε τελικά πως ήταν,
χωρίς όμως να αναλυθεί η λέξη ‘επισκέψιμος’. Σε ποιες περιπτώσεις ένας
χώρος χαρακτηρίζεται έτσι, δεν μας είπατε. ‘Επισκέψιμος’ και τελειώσατε;
Και στις αντιφάσεις που πέσατε; Τι επισκέπτονταν εκεί οι αρχαίοι; Οι
υποθέσεις πάνω σ’ αυτό είναι επικίνδυνες, έτσι Κα Μενδώνη; ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ.
- Γιατί επέλεξαν τις σφίγγες για την είσοδο; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ
- Γιατί οι σφίγγες έχουν στο κεφάλι κάλαθο; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ
- Ποιο το περιβάλλον της σφίγγας στη μυθολογία; ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΤΙΠΟΤΑ
- Πως φωτιζόταν ο χώρος; Ένας χώρος επισκέψιμος με
συνεχόμενους χώρους, που πάει σε μάκρος και χωρίς παράθυρα, δεν
χρειάζονταν φωτισμό; ΤΟ ΑΓΝΟΗΣΑΝ. Τι κρατούσαν στα απλωμένα χέρια
τους οι μαινάδες Κα Μενδώνη; Τα σπασμένα χέρια δεν τα βρήκατε; Γιατί δεν
το ανακοινώσατε; Για να μη πάμε αλυσιδωτά στην αλήθεια;
10. Υπάρχουν Καρυάτιδες με
απλωμένα χέρια; Φυσικά δεν υπάρχουν. Όμως εσείς πάτε να το καθιερώσετε. ΛΑΘΟΣ.
Στη Μακεδονία οι γάιδαροι δεν πετάνε Κα Μενδώνη.
11. Κάλαθος είναι η
κιονόκρανο; Καρυάτιδες είναι ή μαινάδες; Αν πιστεύουμε στα μάτια μας, κάλαθος
φυσικά. Καρυάτιδες με κάλαθο λοιπόν για εσάς. ΛΑΘΟΣ
12. Τι ήταν οι μαινάδες;
Ποιες οι ιδιότητές τους στη μυθολογία; Κατ’ εσάς δεν υπάρχουν εκεί. ΛΑΘΟΣ. Έτσι
το τι ήταν και οι ιδιότητές τους, μεταβιβάζονται στις Καρυάτιδες. Αυτές
ακόλουθες του Διόνυσου, αυτές πλέον στο χορό και αυτές στα απλωμένα χέρια τους
πυρσούς. Στα νομίσματα των Θασιτών δε, ο σάτυρος θα ερωτοτροπεί με Καρυάτιδα
και όχι με μαινάδα. Δεν θα τρώει κάθε μέρα φασολάδα;
13. Ήταν το περιβάλλον του
μνημείου Διονυσιακό; Όχι, για εσάς είναι οικουμενικό. ΛΑΘΟΣ είναι Διονυσιακό. Κάποτε
ίσως μας εξηγήσετε Κα Μενδώνη, τι θα πει οικουμενικό τον 4ο πΧ.
αιώνα. Για το σήμερα ξέρουμε και τι είναι και ποιοι το υπηρετούν.
- Ταύρος είναι στα επιστήλια ή κατσίκα; Εσείς ταύρο βλέπετε. ΛΑΘΟΣ.
Στο κάτω κάτω Αρχαιολόγοι είστε και όχι βοσκοί.
15. Ποιοι ήταν οι κανόνες
θυσίας στην αρχαιότητα; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ
16. Ποιον συνόδευε μόνο
και στεφάνωνε η Νίκη στις αρχαίες παραστάσεις; Η απάντηση ήταν
επικίνδυνη και το προσπεράσατε. Ή μήπως ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ;
- Ποιος ο ρόλος του ψυχοπομπού Ερμή; Αυτό
το ξέρατε, κατά περίεργο τρόπο όμως λόγω σύνδεσης με την αρπαγή της
Περσεφόνης, που μόνο εσείς βλέπετε, σας βόλεψε. ΣΩΣΤΟΣ ο ρόλος, ΛΑΘΟΣ
η αρπαγή.
- Ο αρματηλάτης είναι Θεός ή άνθρωπος; Εσείς βλέπετε τον
Πλούτωνα. ΛΑΘΟΣ
- Που παραπέμπει το στεφάνι που φορά ο αρματηλάτης;
Αφού
βλέπετε Πλούτωνα, ΠΟΥΘΕΝΑ
- Σε τι παραπέμπουν τα δυο άλογα στο άρμα; Κατ’ εσάς σε αρπαγή
Περσεφόνης. ΛΑΘΟΣ. Η αρπαγή έχει πάντα τέσσερα άλογα.
21. Ποια είναι η συνοδός
του αρματηλάτη; Κατ’ εσάς η Περσεφόνη. ΛΑΘΟΣ
22. Τι προκύπτει από τη
φορεσιά της συνοδού; ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ
23. Γιατί τα μαλλιά της
γυναίκας στο άρμα είναι λυτά; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ
24. Τι φανερώνουν τα
νομίσματα που βρέθηκαν; Δεν είναι αξιόπιστη πηγή χρονολόγησης
είπαν. ΛΑΘΟΣ. Γιατί δεν μας τα δείχνετε Κα Μενδώνη; Τα φωτογραφήσατε στον
τόπο εύρεσης τουλάχιστον;
Η λίστα των ερωτήσεων,
που στην πραγματικότητα είναι λίστα ντροπής για όλους αυτούς που εξέφρασαν
άποψη, είναι αμείλικτη. .
§
Σωστή απάντηση
1 (Νο 17)
§
Λάθος
απάντηση
12
§
Δεν ξέρουν την
απάντηση
5
§
Το προσπέρασαν – «γαργάρα»
6
Μα καλά Κα Μενδώνη, με τέτοιο ενδεικτικό
πήγατε να διαφωτίσετε την ομογένεια; Και ακόμα χειρότερα, όλοι στην
επιστημονική κοινότητα κατά πως φαίνεται, το ίδιο ενδεικτικό έχετε.
Επιστημονικοί τσαρλατάνοι είστε και θύμα σας είναι ο αρχαίος μας πολιτισμός,
που δεν είστε σε θέση καν να τον ακουμπήσετε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου