Ο ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ
Δεν αρκεί να παρατηρούμε σύμβολα σε ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ νομίσματα, τα οποία απεικονίζουν άλογο. Πρέπει να μπορούμε να αντιληφθούμε την σημασία τους και να απαντήσουμε σε ερωτήματα.
Γιατί στις πάμπολλες παραστάσεις του 2ου και 1ου π. Χ. αιώνα στα νομίσματα της Θεσσαλονίκης, μόνο η παράσταση με το άλογο φέρει σύμβολα; Γιατί υπήρξε αυτή η εξαίρεση; Κεραυνοί (1), κηρύκειο (2) και φίδι (3), προστατεύουν το άλογο στον καλπασμό του. Τα σύμβολα του Διός και του Ερμή που ταυτίζονται και υπερέχουν όλων στην Καβείρια λατρεία, μαζί με το φίδι της ιέρειας Ολυμπιάδας. Από πού έρχεται το άλογο, που χωρίς αμφιβολία είναι ιερό; Τι γυρεύει στη Θεσσαλονίκη; Γνωρίζουμε βέβαια (ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ) ότι έρχεται από την γειτονική Αμφίπολη και ότι πρόκειται για τον Βουκεφάλα, που είχε τους λόγους του να φθάσει στη Θεσσαλονίκη. Ένα ακόμα σύμβολο (4), δείχνει ότι ο αναβάτης κάποτε του αλόγου, θεοποιήθηκε. Το αστέρι δεν μοιράζεται θέση κάτω από το άλογο όπως τα άλλα σύμβολα, αλλά στη ράχη του αλόγου, εκεί που θέση έχει αναβάτης.
Μια μικρή ομάδα νομισμάτων, γράφει μια απλή άγνωστη ιστορία. Σαν κομματάκια πάζλ και συγκοινωνούντα δοχεία, εκατοντάδες παρόμοιες ομάδες συνθέτουν την πραγματική ιστορία.
ΥΓ. Όποιος επιθυμεί το βιβλίο, μήνυμα σε μένα. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
πως μπορώ να αγοράσω το βιβλίο :Στα βήματα της λατρείας του Μεγάλου Αλεξάνδρου και των Καβεἰριων μυστηρἰων ;;
ΑπάντησηΔιαγραφή